



Hotel**** Kossak


Informacje podstawowe
Nazwa obiektu: | Hotel**** Kossak |
Adres: | 31-106 Kraków Plac Juliusza Kossaka 1 |
Tel.: | +48 12 379 59 00 |
Fax: | +48 12 379 59 10 |
E-mail: | przejdź do formularza kontaktowego |
Strona www | www.osti-hotele.pl |
Czas otwarcia: | całoroczny |
Liczba miejsc: | 120 |
Cena osoba/dzień: | od 270 do 640 |

Opis obiektu
Opis obiektu:
Hotel Kossak (otwarty w kwietniu 2009) zlokalizowany jest w centrum miasta, na rogu ulicy Zwierzynieckiej i Placu Kossaka 1, vis a vis Zamku Królewskiego na Wawelu. W wyremontowanej kamienicy z lat 30-tych XX wieku przygotowano 55 standardowych pokoi 2-osobowych i 5 apartamentów oraz centrum konferencyjne i wielofunkcyjną Oranżerię z tarasem widokowym. Nowoczesne wnętrza zostały zaprojektowane tak, aby zapewniać dyskrecję, dobre samopoczucie i komfort pobytu gościom, którzy planują zwiedzić miasto, pracować, odbywać spotkania, zorganizować lub uczestniczyć w spotkaniach biznesowych. Obiekt jest klimatyzowany. Imponujący widok z pokoi hotelowych, sal konferencyjnych oraz tarasu na Zamek Królewski, Zakole Wisły, Stare Miasto aż po Nową Hutę dostarcza niezapomnianych emocji. W hotelowych piwnicach goście mogą korzystać z fitnessu i sauny. Bardzo wygodna lokalizacja jest atutem hotelu bez względu na motyw pobytu. Przyjęte standardy obsługi oparto na zdobytym przez lata doświadczeniu w zarządzaniu Hotelem Senacki (ul. Grodzka 51), na opiniach i sugestiach gości. Doświadczenie personelu i umiejętność kompleksowej organizacji zjazdów, konferencji i szkoleń wraz z bogatą ofertą towarzyszącą, rozpoczynając od organizacji transportu gości, przez udostępnienie i przygotowanie sal konferencyjnych, po organizację zwiedzania, uroczystej kolacji, bankietu, wieczoru integracyjnego, daje możliwość obsługiwania spotkań najwyższego szczebla.
Sale konferencyjne:
CENTRUM KONFERENCYJNE znajdujące się na 6 piętrze hotelu zajmuje powierzchnię blisko 200 m2 z przeznaczeniem dla łącznej liczby 170 osób. Do dyspozycji uczestników szkoleń, konferencji, sympozjów, pokazów i prezentacji oddajemy 3 sale konferencyjne o łącznej powierzchni 140 m2 oraz foyer z funkcją wypoczynkową i cateringową. Sale konferencyjne można ze sobą łączyć za pomocą ścian przesuwnych. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane. Nowoczesne rozwiązania audiowizualne, system kina domowego, szerokopasmowy przewodowy i Wi-Fi internet pozwalają na realizację spotkań na najwyższym poziomie.
Na centrum konferencyjne hotelu składają się też 2 apartamenty biznesowe w pełni wyposażone w sprzęt biurowy ułatwiający organizatorom spotkań merytoryczne i praktyczne przygotowanie spotkań a biznesmenom prowadzenie interesów podczas pobytu w hotelu.
Ostatni poziom Hotelu to WIELOFUNKCYJNA ORANŻERIA Z TARASEM WIDOKOWYM. Taras zajmuje powierzchnię 150 m2 natomiast pozostała powierzchnia użytkowa 92 m2 pod szklanym zadaszeniem, wyposażona jest wielofunkcyjne:
- kawiarnia z barkiem
- z przeznaczeniem na organizację kameralnych spotkań służbowych lub okolicznościowych z możliwością aranżacji powierzchni tanecznej.
Kawiarnia z tarasem jest miejscem, gdzie będzie można zorganizować przyjęcie weselne, inną imprezę taneczną, elegancki obiad ale również odpocząć przy popołudniowej kawie, koktajlu, deserze. Wyposażony jest w sprzęt audio-wizualny i system kina domowego.
Największym atutem naszego CENTRUM KONFERENCYJNEGO ORAZ ORANŻERII Z TARASEM jest możliwość podziwiania niepowtarzalnych widoków na Wzgórze Wawelskie wraz z Zamkiem Królewskim, Panoramy Starego Miasta w otoczeniu Plant oraz pięknych okolic Krakowa.
Restauracja:
O catering konferencyjny dba hotelowa restauracja „Percheron”. W ramach dodatkowej oferty personel hotelu dokona dla uczestników rezerwacji w innych restauracjach, klubach, zakupi bilety na koncerty. Zadba również o to, aby goście opuszczając hotel otrzymali upominki i pamiątki z Krakowa.
Przerwa kawowa z szerokim wyborem refreszmentu znajdować się może w foyer sal konferencyjnych jak i w oranżerii, gdzie przy kawie, podziwiać można z tarasu widoki na Stare Miasto. Standardowe poczęstunki kawowe oraz te urozmaicone ciastami własnego wypieku i deserami owocowymi będą specjalnością w menu konferencyjnym. Skład bufetów kanapkowych, zestawów lunchowych, zakąsek i dań gorących, ustala się szczegółowo z organizatorem spotkania.
Pokoje hotelowe:
Pokoje standardowe (55 pokoi, w tym pokoje z łóżkiem małżeńskim i pokoje z dwoma oddzielnymi łóżkami) wyposażone są w:
* telewizor LCD 26”
* system VOD (video na żądanie)
* radio
* telefon
* mini-bar
* sejf
* coffee-tea set
* kącik wypoczynkowy
* biurko
* deskę do prasowania i żelazko na życzenie
* szerokopasmowy Internet przewodowy i Wi-Fi
* klimatyzację sterowaną indywidualnie
Pokoje Suite (2 pokoje 'Suite business' i 3 pokoje 'Suite Classic' ) (5 apartamentów) wyposażone są w:
* telewizor LCD 20” w sypialni
* telewizor LCD 37-42” w salonie
* system VOD (video na żądanie)
* radio
* sejf
* telefon w sypialni
* toaletkę w sypialni
* telefon w salonie
* mini-bar
* coffee-tea set
* kącik wypoczynkowy
* biurko w salonie
* deskę do prasowania i żelazko na życzenie
* szerokopasmowy Internet przewodowy i Wi-Fi
* klimatyzację sterowaną indywidualnie
2 pokoje 'Suite business' (1 i 2 piętro) mogą posiadać na życzenie gościa dodatkowe wyposażenie w:
* komputer
* drukarkę
* kopiarkę
* fax
* zestaw audio
* telefon oraz na życzenie mobilny 'bussines set' (kserokopiarka, laptop, projektor i materiały biurowe do przygotowania materiałów szkoleniowych).

Galeria zdjęć

Lokalizacja

Miasta:
-
Błąd query: SELECT id, nazwa, miejscowosc_poczta, lati, longi FROM obiekt as o, wyswietlacz as w WHERE w.id_prezentacja=o.id AND SUBSTR(w.id_kategoria,1,2)='45' AND o.aktywne='1' GROUP BY o.id ORDER BY miejscowosc_poczta ASC